본문 바로가기
이런저런 음악들

Alan Walker - Faded

by βΛπΧΩἉ 2019. 7. 22.

 

Faded 이노래는 Alan Walker를 대스타로 만들어준다. 이 아름다운 노래를 17살때 만들었다니...

 

 

Alan Walker - Faded / 보컬:Iselin Solheim

 

You were the shadow to my light
당신은 내 빛의 그림자였어요
Did you feel us
우리가 느껴지나요?
Another start
또다른 시작
You fade away
당신은 사라졌어요
Afraid our aim is out of sight
우리의 목표가 시야에서 사라질까 두려워요
Wanna see us, Alive
우리가 빛나는 것을 보고 싶어요

Where are you now
당신은 어디있나요
Where are you now
당신은 어디있나요
Where are you now
당신은 어디있나요
Was it all in my fantasy
모두 내 상상이었을뿐일까요?
Where are you now
당신은 어디있나요
Were you only imaginary
당신은 단지 상상이었을 뿐인가요

Where are you now
당신은 어디있나요
Atlantis
아틀란티스
Under the sea
바닷밑에
Under the sea
바닷밑에
Where are you now
당신은 어디있나요
Another dream
또 다른 꿈
The monsters running wild inside of me
괴물이 내 속에 사납게 날뛰고 있어요

I'm faded
나는 사라져가요
I'm faded
나는 사라져가요
So lost
길을 잃었어요
I'm faded
나는 사라져가요
I'm faded
나는 사라져가요
So lost
길을 잃었어요
I'm faded
나는 사라져가요

 

 


These shallow waters, never met
이 얕은 물은 내가 원하는
What I needed
것을 충족시키지 못해요
I'm letting go
나는 더 깊은 다이빙으로
A deeper dive
끌려가죠
Eternal silence of the sea
영원한 적막속의 바다
I'm breathing
나는 살아
Alive
숨쉬고 있어요

Where are you now
당신은 어디있나요
Where are you now
당신은 어디있나요

Under the bright
밝지만
But faded lights
사라지는 불빛아래서
You set my heart on fire
당신은 내 심장에 불을 지폈죠
Where are you now
당신은 어디있나요
Where are you now
당신은 어디있나요
(사람 목소리)

Where are you now
당신은 어디있나요
Atlantis
아틀란티스
Under the sea
바다밑에
Under the sea
바다밑에
Where are you now
당신은 어디있나요
Another dream
또다른 꿈
The monsters running wild inside of me
괴물이 내 속에 사납게 날뛰고 있어요
I'm faded
나는 사라져가요
I'm faded
나는 사라져가요
So lost
길을 잃었어요
I'm faded
나는사라져가요
I'm faded
나는사라져가요
So lost
길을 잃었어요
I'm faded
나는 사라져가요